Czynniki, ważne przy monitorowaniu stron internetowych

 

Symulujmy obciążenia i istotne interakcje z użytkownikami (takie jak przeglądaj i kup), aby upewnić się, że wszystkie systemy systemy są uruchomione przed udostępnieniem sklepu lub sprzedażą. Dzięki temu ustalimy, czy strona jest funkcjonalna i czy transakcje będą możliwe do zrealizowania z całego świata. Będziemy pewni, że nie ma problemów, wpływających na klientów. Nawet błędy w bazowym zapleczu i warstwach infrastruktury witryny zostaną wykryte.

Funkcjonalność

Sprawdźmy, czy błędy JavaScript wystąpiły w przeglądarkach naszych klientów. Jest to możliwe, dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu. Aby ustalić priorytet błędów podczas rozwiązywania problemów, możemy zobaczyć te informacje według nazwy, kanału, etapu transakcji lub innych ważnych atrybutów, które uważamy za ważne.

Konfigurowanie alertów, dotyczących najważniejszych kliknięć i przepływów kupujących, jest szczególnie przydatne. Powiadomienia oznaczają, że krytyczne ścieżki kliknięć w naszej witrynie są zepsute.

Szybkość

Teraz, gdy już wiemy,  że wszystko działa, nadszedł czas, aby nasza witryna nie była powolna. W ten sposób nie będzie generowała dużego wskaźnika odrzuceń przez klientów.

Zidentyfikujmy najwolniejsze ładowanie stron, dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu. Wybierzmy bardziej wyrafinowane narzędzia. Połączmy je z niestandardowym kierowaniem na najważniejsze strony witryny (koszyk, płatności itp.). Skoncentrujmy swoje wysiłki na obszarach o największym wpływie.

Blokowanie JavaScript i niezoptymalizowane wywołania Ajax mogą prowadzić do powolnego ładowania. Skorzystajmy z narzędzia, aby sprawdzić źródła problemów, a później, czy nasze zmiany rzeczywiście poprawiły jakość zakupów. Korzystanie z danych historycznych może ułatwić identyfikację jakości zakupów, a następnie szybkie i obiektywne określenie ulepszeń technicznych.

Dobre oprogramowanie pozwala na monitorowanie sklepów internetowych i określenie zadowolenia klientów z czasów odpowiedzi witryny w stosunku do wartości, zdefiniowanej przez użytkownika. Jest to rozwiązanie, które pozwala właścicielom sklepom uzyskać lepszy wgląd w to, jak są zadowoleni klienci. Skonfigurujmy sklep, aby dostosować się do reaktywności, której oczekują nasi klienci. Następnie popracujmy nad poziomem zadowolenia naszych klientów.

Szybkość ładowania się strony

Główną przyczyną powolnego ładowania się stron jest rosnący rozmiar stron internetowych. Dzięki odpowiedniemu narzędziu, możemy zobaczyć rozmiar zasobów w sklepie internetowym (np. obrazy, multimedia), a ślady sesji pokazują, ile czasu kupującym zajmuje rzeczywiste załadowanie tych zasobów i jak wygląda działanie JavaScript.

Zbyt duży rozmiar strony może wynikać z osadzonych tagów SEO i zewnętrznych interfejsów API: śledzenia, bramek płatności, baz danych ERP/CRM, narzędzi społecznościowych, analitycznych i innych. Usługi te mogą spowodować problemy z wydajnością i mogą wymagać wyłączenia, gdy prowadzą do opóźnienia lub awarii wydajności. Użyjmy śledzenia sesji, aby zidentyfikować właściwego sprawcę. Może nas informować o wielkości szkody i ponoszonych kosztach opóźnienia.

Źródło informacji – https://dealavo.com/pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *